Ετικέτες

, , , ,

received_10154519842683987

Έχεις ξεκουραστεί λίγο παραπάνω απ’ ότι συνήθως, έχεις κολυμπήσει σε ωραίες θάλασσες, έχεις δει ωραία τοπία και ηλιοβασιλέματα, έχεις φάει δίχως αύριο -ίδιως αυτά τα άτιμα τα γλυκά- γενικά έχεις γεμίσει μπαταρίες ρέ παιδί μου! Και ναι, όλα αυτά μαζί με το μωρό! Κοντολογίς, νιώθεις ότι ψυχολογικά έχεις ηρεμήσει και επιστρέφεις με νέα διάθεση, έτοιμη για τον χειμώνα που σε περιμένει.

Και όταν λέμε χειμώνα δεν χρειάζεται να μας πιάνει αμέσως κατάθλιψη. Όοοχι! Γιατί τα πράγματα και τις καταστάσεις, ως ένα βαθμό, εμείς τα ορίζουμε κι έτσι αν συνδέσουμε στο μυαλό μας το χειμώνα με κάτι μίζερο και σκοτεινό,  έτσι θα μας βγει.

Με ανανεωμένη λοιπόν διάθεση γύρισα φέτος στο home sweet home. Από τη στιγμή που μπήκα σπίτι συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου είχε λείψει! Οι μεριές μου, οι βολές μου, η κρεβατάρα μας, η άπλα μας! Όλα!

Τακτοποιώντας το χαμό βαλίτσας, πλυντηρίου και λοιπών που επικρατούσε παντού μέσα στο σπίτι, σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία να θέσω νέους στόχους για τους μήνες που έρχονται.

Έτσι, ενώ καθάριζα τα αγριόχορτα από τις γλάστρες μου, ο πρώτος στόχος ορίστηκε και δεν ήταν άλλος από το gardening που λένε και στο χωριό μου. Θα γεμίσω σκέφτομαι το μπαλκόνι με τα αγαπημένα μου Benjamin που χαρίζουν πρασινάδα και δροσιά όπου φυτευτούν.

Ο επόμενος στόχος δεν είναι άλλος από το αγαπημένο μου μαγείρεμα. Για λόγους καλής διατροφής αλλά και οικιακής οικονομίας, θεώρησα καλό να βγάζω ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής (detox included!), ιδίως τώρα που τρώμε όλη η οικογένεια ένα φαγητό. Αυτό θα με βοηθήσει στο να ψωνίζω μόνο ότι χρειάζομαι (οικονομία) και να μην χαζό τσιμπάω επειδή δεν έχω έτοιμο φαγητό (διατροφή).

Αυτό προϋποθέτει να κάνω έναν έλεγχο στα μαγειρικά μου σκεύη και εργαλεία, να δω τι χρειάζομαι και τι όχι, και τέλος να βάλω σε σειρά τις συνταγές μου και τους τσελεμεντέδες.

Τελευταίος στόχος, εξίσου σημαντικός και ισάξιος στην κατάταξη του μυαλού μου, η γυμναστική!!! Μιας και δεν τα έχω καταφέρει μαζί της εδώ και αρκετά χρόνια, είπα φέτος να το παλέψω λίγο παραπάνω και να επιμείνω μιας και η μικρή μου έχει ξεπεταχτεί λιγάκι.

Δεν θα πω μεγάλες κουβέντες αλλά ελπίζω να τα καταφέρω. Σε κάθε περίπτωση εδώ είμαστε και θα τα λέμε για τις εξελίξεις και στα τρία. Επιφυλάσσομαι για φωτογραφικό υλικό!

Καλό φθινόπωρο σε όλους, με στόχους ρεαλιστικούς.😊

