Ετικέτες

, , , ,

Η ζωή μίας γυναίκας που γίνεται μητέρα αλλάζει στο 150% και οι αλλαγές δεν είναι ούτε πάντα ευχάριστες ούτε πάντα εύκολα διαχειρίσιμες από την ίδια!Τον τελευταίο καιρό νιώθω όλο και περισσότερο ότι η ζωή μου δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια μετά τον ερχομό του μικρού μου ζουζουνιού σε αυτή.Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σας μερικά από τα πράγματα που έχουν πια αλλάξει ριζικά σε αυτήν!

1.Ύπνος: Ο αδιάλλειπτος,συνεχόμενος,ξεκούραστος ύπνος αποτελεί πια μακρινή ανάμνηση ενώ ένα σερί οχτάωρο ύπνου φαντάζει μακρινό και άπιαστο όνειρο.Προσωπικά έχω να κοιμηθώ καλά 14 μήνες και έχω συνηθίσει τόσο πολύ τα ξυπνήματα που πολλές φορές ξυπνάω ακόμα και χωρίς να ξυπνάει το μωρό!Ο μέσος όρος ύπνου μου μέσα στο 24ωρο είναι 3-5 ώρες και φυσικά όχι συνεχόμενος. Ακόμα και κατά την διάρκεια της ημέρας δεν μπορώ πάντα να κοιμηθώ όταν κοιμάται το μωρό είτε γιατί θα πρέπει να κάνω κάποια δουλειά που δεν μπορώ να κάνω όταν είναι ξύπνιο είτε λόγω υπερέντασης!

2.Μαγειρική:Πριν το μωρό μου άρεσε να μαγειρεύω.Η μαγειρική κρύβει μια τάση δημιουργίας μέσα της και ώς καλλιτέχνης λατρεύω κάθε τι το δημιουργικό!Μαγείρευα όμως όποτε ήθελα και ό,τι ήθελα.Αν δεν υπήρχε χρόνος ή διάθεση την έβγαζα με κάτι πρόχειρο τύπου σαλάτα ή μακαρονάδα!Τώρα μαγειρεύω καθημερινώς και αδιαλείπτως και πολλές φορές και 2 φορές την ημέρα διότι το παιδί πρέπει να τρώει τα πάντα και πρέπει να τρώει θρεπτικά και υγειηνά.Αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές μαγειρεύω και πράγματα που μέχρι τώρα δεν ήξερα πώς μαγειρεύονται ή πράγματα που μέχρι τώρα δεν τα τρώγαμε στο σπίτι.Έχω πετάξει δε πολλά από αυτά τα φαγητά καθώς το μικρό ζουζούνι περνάει κατά καιρούς περιόδους αφαγίας,οπότε δεν τρώει σχεδόν τίποτα!Όχι δεν το διασκεδάζω πια!

3.Ελεύθερος χρόνος:Με μία λέξη:Ανύπαρκτος!Στον ελάχιστο χρόνου που σου απομένει βρίσκεις πάντα να κάνεις κάποια δουλειά του σπιτιού που ποτέ δεν λείπει.Γιατί κατά ένα περίεργο λόγο ενώ πλένεις και συμμαζεύεις συνέχεια τα καλάθια των απλύτων είναι πάντα τιγκαρισμένα και πάντα υπάρχει μια αξιοπρεπής στοίβα με ασιδέρωτα να σε περιμένει!Για ξεκούραση και χαλάρωση δεν το συζητάμε,άγνωστες λέξεις!

4.Βόλτες/κοινωνική ζωή:Περιορίζεται στις καροτσάδες και στις βόλτες στα πάρκα με την μικρή,άντε και σε κανά καφέ με λοιπές μωρομάνες ,οι οποίοι όλο και εκλείπουν όσο τα μικρά μας μεγαλώνουν και δεν μπορούν πια να κάθονται στο καρότσι!Οι κοινωνικές επαφές έχουν περιοριστεί στα τηλέφωνα που μπορείς να κάνεις εν ώρα καροτσάδας, καθώς σε διαφορετική περίπτωση το μικρό σου μπομπιράκι προσπαθεί διακαώς να σου αρπάξει το ακουστικό από το χέρι γιατί το μπιπ μπιπ από τα κουμπάκια του φαίνεται άκρως διασκεδαστικό!Ε καλά και εσύ δεν χρειάζεται να τα πεις όλα με την κολλητή σου από την Θεσσαλονίκη που δεν την βλέπεις ποτέ πια και μιλάτε στο τηλέφωνο πλέον μία φορά το μήνα!

5.Σαββατοκύριακα:Ίσως οι χειρότερες μέρες της εβδομάδας γιατί όχι μόνο δεν ξεκουράζεσαι,άλλωστε είπαμε ξεκούραση δεν υπάρχει,αλλά κάνεις και όσες περισσότερες δουλειές μπορείς εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι ο σύζυγος βρίσκεται πολλές ώρες στο σπίτι!Για έξοδο ούτε λόγος!

6.Εμφάνιση:Το υπέροχο μακρύ ξανθό όμπρε μαλλί σου έχει μετατραπεί σε ένα καστανό καρέ όχι γιατί έτσι σου αρέσει περισσότερο αλλά γιατί έτσι βολεύει περισσότερο!Με το μακρύ το μικρό σου αγγελούδι απλά σε ξεμάλλιαζε οπότε αναγκαζόσουν να το έχεις συνέχεια πιασμένο.Όσο για το ξανθό δεν υπάρχει χρόνος και χρήμα για να τρέχεις κάθε λίγο στο κομμωτήριο για να το βάψεις!

7.Σώμα:Όχι δεν θα σας μιλήσω για τα κιλά της εγκυμοσύνης που δυσκολεύτηκα να χάσω!Ήμουν από τις τυχερές που και λίγα πήρα και τα έχασα αμέσως!Θα σας μιλήσω για την μέση μου που πονάει συνέχεια και για την τενοντίτιδα που έπαθα πρόσφατα στο δεξί μου χέρι!Αιτία;Μα ποιος άλλος;Φυσικά το μικρό μου αγγελούδι!

Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ακόμα αλλά δεν θα σας κουράσω άλλο!Κάπου μέσα σε όλο αυτό λοιπόν πρέπει να βρεις και τον εαυτό σου!Προσωπικά τον ψάχνω ακόμα!Αυτή την περίοδο νιώθω μόνο μαμά της Στέλλας!Η workaholic,προ μητρότητας version του εαυτού μου που έτρεχε από σεμινάριο σε σεμινάριο όχι μόνο για να εμπλουτίσει γνώσεις αλλά και γιατί το θεωρούσε ζωογόνο,που βρισκόταν από την μία άκρη της πόλης στην άλλη για να παρακολουθήσει μαθήματα body music και χαλάρωνε με την aerial yoga,που λάτρευε το χορό και το θέατρο, μικρή σχέση έχει με τη μαμά της Στέλλας που διαβάζει συνεχώς για την διατροφή και κάνει δουλειές στον ελεύθερό της χρόνο!

mama-ilust14

Το αγαπάω το μικράκι μου!Το αγαπάω πολύ!Μου λείπει όμως και εκείνος ο εαυτός μου!Μου λείπει και εκείνος πολύ!

Σκίτσα:Natalia Sabransky

