Ετικέτες

,

Child-of-the-Universe-Josephine-Wall

Δεν ξέρω αν είσαι και εσύ σαν και εμένα αλλά έχω αυτήν την άποψη …….

Σου λένε «κλισέ ατάκα » να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε …και δεν το λέμε για κακό , αλλά

μα γιατί κάνουμε παιδιά ; Για να εκπληρώσουν τα δικά μας όνειρα ; Τις δικές μας κρυφές κ ενδόμυχες επιθυμίες ; Να πάει εκεί … Να κάνει αυτό …και το λέω εγώ που από τώρα σκέφτομαι τι θα κάνει ο μικρός , που από τώρα του τραγουδάω στο μπάνιο …Ένα το χελιδόνι και η άνοιξη ακριβή , αχ πολυαγαπημένε μου Ελύτη, και για να κοιμηθεί το …πότε θα και ποτέ θα κάμει ξαστεριά .

Πως μπορείς να το μεγαλώσεις χωρίς να πάρει κ αυτό ένα δικό σου κομμάτι ή μήπως μπορείς αρκεί να δεις πρώτα ότι δεν υπάρχει κανένα κομάτι σου  ,δεν υπάρχει διαχωρισμός , όλα είναι ΕΝΑ .

Κάθε μωρό που έρχεται σε ένα ζευγάρι δεν έρχεται τυχαία …. Αφού είπαμε τυχαίο δεν υπάρχει ….

Μας διαλέγουν για να έρθουν , γιαυτό καλύτερα είναι να γνωρίσουμε εμείς το παιδί και όχι το παιδί εμάς .

Μπορεί να λέμε το παιδί μου, είναι δικό μου .. άλλα στην ουσία δεν μας ανήκει . Έχει έρθει σε εμάς για να εκπληρώσει τον δικό του σκοπό σε αυτήν την  Ζωή.Απλά εμείς το βοηθάμε μέχρι να σταθεί στα πόδια του. Αυτό είναι που έχει έρθει για να μας διδάξει όλα αυτά που είναι μέσα μας και απλά τα έχουμε ξεχάσει .Αυτό είναι ο μεγάλος Δάσκαλος  και στα χρόνια τα δικά μας δεν είναι τυχαίο που λέγονται τα παιδιά του ουράνιου τόξου , παιδιά που έχουν στην αύρα τους όλα τα χρώματα τις ίριδας.

rainbow

Με αγάπη

