Ετικέτες

, , , , , ,

Όταν άφησα την Θεσσαλονίκη το έκανα με μισή καρδιά!Μπορεί ο μελλοντικός μου σύζυγος να ήταν στην Αθήνα αλλά η υπόλοιπη ζωή μου ήταν στη Θεσσαλονίκη.Η δουλειά που τόσο αγαπούσα , οι χώροι που δούλευα και τους ένιωθα σαν δεύτερο σπίτι μου,οι φίλοι, και οι συνεργάτες που δεν άργησαν και αυτοί να γίνουν φίλοι.Μα πιο πολύ αυτή η αίσθηση φιλοξενίας της πόλης  που από την αρχή με έκανε να νιώσω ότι της ανήκω!

Στην Αθήνα είχα ζήσει και παλιότερα και ποτέ δεν ένιωσα ότι ήταν το σπίτι μου!Πάντα ένιωθα ότι θα φύγω!Να όμως που επέστρεψα και μάλιστα παντρεύτηκα και γέννησα και το μικρό μου αστεράκι εδώ!

Κάπου στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης μου μετακομίσαμε από το Χαλάνδρι στη Ν.Φιλαδέλφεια!Ωραία περιοχή το Χαλάνδρι και ειδικά εκεί που μέναμε με άφθονο πράσινο,πλατείς δρόμους και ποδηλατόδρομους!Τη ζεστασιά της Φιλαδέλφειας όμως δεν την έχει!

Από την αρχή ένιωσα πολύ οικεία στην περιοχή!Το μεγάλο φαρδύ πεζοδρόμιο κατά μήκος της λεωφόρορου Δεκελείας ήταν ότι πρέπει για περπάτημα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης,όπου συνειδητοποίησα ότι θα ήταν και ότι πρέπει για τις μετέπειτα καροτσάδες!Έβλεπα μπαμπάδες και μαμάδες να πηγαινοέρχονται με τα καρότσια και σκεφτόμουν ότι σε λίγους μήνες έτσι θα ήμουν και εγώ!Έτσι και έγινε!Μου φάνηκε εξαρχής πολύ baby friendly το περιβάλλον!Επίσης με κέρδισε το γεγονός ότι σφίζει από ζωή!Κόσμος πάει και έρχεται και έχει ένα σωρό καφέ,εστιατόρια,μεζεδοπωλεία,μαγαζιά με όμορφες αυλές!

Μα το καλύτερο κομμάτι της έμελλε για μένα να είναι μια παρέα γυναικών που μου έδωσε επιτέλους την αίσθηση της εστίας!Η αίσθηση του να ανήκω συμπληρώθηκε από τις μαμασουσούδες.Πάνε σχεδόν 7 μήνες από τότε που τις γνώρισα και δεν περνάει μέρα που να μην νιώθω ευγνωμοσύνη γι’αυτή τη γνωριμία!Κάθε μέρα που  ξημερώνει θα καλημεριστούμε όλες ιντερνετικά για να κανονίσουμε μετέπειτα κανένα καφεδάκι ή καροτσάδα  στο υπέροχο άλσος της Ν.Φιλαδέλφειας,που είναι ένας ακόμα λόγος για να θεωρηθεί η περιοχή φιλική προς τα βρέφη.

 

Μα πιο πολύ αυτό που πραγματικά με κάνει να νιώθω ότι είμαι σπίτι είναι ότι όταν θα βγώ όλο και κάποια σουσού θα συναντήσω,όλο και κάποιον γνωστό θα χαιρετίσω!Μεγαλωμένη σε επαρχία αυτό ήταν πάντα κάτι που μου άρεσε και με έκανε να νιώθω ζεστασιά!Είναι η αίσθηση ότι ανήκεις!

12650912_10154524074493452_327884236929607104_n

Σουσούδες μου σας ευχαριστώ!

 

