Ετικέτες

 

 

20141127_160613

Είχα πάντα μεγάλη αγάπη στα σκυλιά αλλά την Ραλου μου δεν την αλλάζω με κανένα! !! Είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό κατοικίδιο. Είναι τόσο υπάκουη, ήρεμη μα πάνω από όλα αξιαγάπητη!

Νιώθει και καταλαβαίνει τα πάντα όπως κατάλαβε και το νέο μέλος της οικογένειας μας που μεγάλωνε μέσα μου. .. Ήταν συνέχεια δίπλα μου σε ότι και να έκανα, σα να με προστάτευε μην πάθω τίποτα και όταν καθόμουν έβαζε πάντα την μουσούδα της στην κοιλιά μου.

Έτσι έφτασε η ώρα να γεννήσω και όταν επιστρέψαμε στο σπίτι γάβγιζε με το που είδε το αυτοκίνητο να στρίβει από την γωνία. Ανεβαίνοντας στο σπίτι περίμενε καρτερικά στο παράθυρο να της ανοίξουμε να μπει για να χοροπηδήσει από την χαρά της και να ξαπλώσει στα πόδια μας να την χαϊδέψουμε όπως γίνεται πάντα!!!

Αφήσαμε το καλαθάκι με το μωρό στο πάτωμα και η Ραλου χωρίς να το πλησιάσει έφερνε βόλτες γύρω από αυτό μυρίζοντας το συνέχεια και αφού πήρε τα χάδια της κουλουριάστηκε στο μαξιλάρι της και παρατηρώντας την κάθε μας κίνηση ανασήκωνε τα  αυτιά της σε κάθε κλάμα του μωρού.

Ο καιρός περνούσε μαθαίνοντας ο ένας τον άλλον. Και ο μικρός μεγάλωσε και έφτασε στο σημείο να μπουσουλάει και να ανακαλύπτει τον κόσμο γύρω του, να τραβάει τα αυτιά της και να ζουλάει την ουρά της! !!! Και όμως εκείνη δεν αντιδρούσε,  δεν γρίλιζε και δεν έδειχνε να ενοχλείται. Του έγλειφε τα πατουσάκια και έπειτα έπεφτε κάτω και με τα πόδια ψηλά κουνιόταν δεξιά και αριστερά δείχνοντας την αγάπη της!

Ένα βράδυ που ο σύζυγός μου έλειπε από το σπίτι, η Ραλου, έστεκε φρουρός κοιτάζοντας την πόρτα. Ήταν μια από τις κινήσεις της που προκαλούν συγκίνηση και απέραντη αγάπη!

20151017_075305

Ποτέ δεν την παραμέλησα και ποτέ δεν απαγόρευσα στο μωρό να την πλησιάσει. Πάντα βέβαια τους είχα υπό την επίβλεψη μου. Την τάιζα παρέα με το μωρό, άλλαζα το νερό της μαζί με το μωρό,  την έκανα μπάνιο μπροστά στο μωρό. Μεγαλώνουν μαζί έχοντας μια αρμονική συμβίωση. Μαθαίνει ο ένας τον άλλον και σέβεται ο ένας τον άλλον. Είναι σαν να ξέρει ο καθένας τα όρια του. ..

Σε λίγο καιρό ο μικρός θα περπατήσει,  θα μιλήσει, θα γίνει παιδάκι και είμαι πολύ περίεργη να δω τις συμπεριφορές τους!

20160430_142404

Αλήθεια θα ισχύουν όλα όσα λέγονται για τις σχέσεις παιδιών και σκυλιών? ??

Να είστε σίγουροι ότι θα σας ενημερώσω! !!!