Ετικέτες

,

image

Με λίγα υλικά εύκολα και γρήγορα.

Υλικά:

1 κιλό αλεύρι ( ίσως πάρει και λίγο ακόμα 100-200 γρ.)
250 γρ. ζάχαρη
500 γρ. κρέμα γάλακτος
4 αυγά + 2 ασπράδια
50 γρ. φρέσκια μάγια (2 πακετάκια φρέσκια μαγιά )
1 φακελάκι μαχλέπι και 1 κακουλέ σε περίπτωση που τα πάρεις χύμα όπως εγώ υπολόγισε 2 κ. του γλυκού από το καθένα.
Τους 2 κρόκους για το τέλος τους βάζω από πάνω να γυαλίσουν.

Τα υλικά πρέπει να είναι όλα ζεστά σε θερμοκρασία δωματίου.

image

Εκτέλεση :

Χτυπάμε στο μίξερ τα αυγά με την ζάχαρη να αφρατέψουν και μετά βάζουμε όλα τα υπόλοιπα , αν χωράνε στο μίξερ,  αλλιώς μεταφέρουμε  τα υλικά σε μια λεκάνη και συνεχίζουμε να ζυμώνουμε.

Όσο περισσότερο τα ζυμώσουμε τόσο πιο αφράτα θα βγούνε, απλά προσοχή άμα τα ζυμώσετε στο χέρι θέλει πολλά γυρίσματα με μαλακές κινήσεις ( όχι σαν να ζυμώνουμε ψωμί , θα αρρωστήσει το ζυμάρι ).

Βάζουμε το ζυμάρι σε μια λεκάνη στα ζεστά μέχρι να διπλασιαστεί.

Έπειτα τα κάνουμε πλεξούδες ή γεμιστά με μαρμελάδα ή μερέντα όπως στις φωτογραφίες και  τα βάζουμε να φουσκώσουν.

Ψήσιμο:
Ψήνουμε στους 200 βαθμούς περίπου 1/2 ώρα (αντίσταση ή αέρα) ανάλογα το φούρνο σας,εγώ δεν έχω με αέρα και μου πήρε 25 λεπτά .

Μυστικό από την φουρνάρισσα μου για αφράτα τσουρέκια ..όταν βγουν από το φούρνο πριν τα βγάλεις από το ταψί, να χτυπήσεις δυνατά το ταψί στο πάγκο.

Καλή σας όρεξη .

( για την συνταγή ευχαριστώ την φίλη μας Λία Δαβάρη. )

imageimage

