Ετικέτες

, , , ,

 Ένα όμορφο πρωινό περί των αρχών Οκτωβρίου 2015 και αφού είχα χαλαρώσει στο σπίτι μετά από 2 βδομάδες μακριά από τη δουλειά, είχα πιεί τα καφεδάκια μου-έκανα τα ψώνια μου-κοιμήθηκα μετά τις 10 το πρωί, μου ήρθε η φαεινή ιδέα να ασχοληθώ με ένα χόμπι που θα προσφέρει ηρεμία, ευεξία, γαλήνη στη ψυχή μου και απαλλαγή από τα πονάκια πλάτης και μέσης ( 7 μηνών γαρ).

Πήρα τηλέφωνο και τσουπ το πρώτο διαθέσιμο γκρουπ με υποδέχθηκε για το δοκιμαστικό μου..η θεωρία της yoga σε θέλει ντυμένη με εφαρμοστά βαμβακερά άνετα ρούχα και ξυπόλυτη εγώ πάλι μπήκα με τις φαρδυές μου φόρμες και t-shirt (έτοιμη να παίξω μπάσκετ) με αποτέλεσμα πέραν την κοιλιάς τα ρούχα μου να έχουν γίνει κοκορέτσι:)

Δυο πράγματα με χαλάρωσαν αμέσως με το που μπήκα στην αίθουσα, η μυρωδιά από το λαδάκι που έκαιγε, η μουσική και το φως του Ήλιου που έμπαινε από τα παράθυρα. Το μάθημα Ashtanga Vinyasa Yoga μόλις είχε ξεκινήσει και εγώ βυθιζόμουν σε μια γαλήνη άνευ προηγούμενου, το άγχος των ημερών γινόταν αέρας και ένιωθα πιο ανάλαφρη από ποτέ!


Η instructor μας έχει το πιο μαγικό χάρισμα, αγγίζει την καρδιά σου με την ήρεμη φωνή της και τα λεγόμενα της, μαμά και η ίδια, μας ταξίδευε στο κόσμο της μητρότητας μέσα από τις εμπειρίες της σε Ελλάδα και Ινδίες! Οι περιγραφές της για έναν φυσιολογικό τοκετό ήταν τόσο μα τόσο ελπιδοφόρες και δυναμικές που δεν ήθελα να την απογοητεύσω! Δεν τα κατάφερα αλλά είμαι σίγουρη πως θα με καταλάβει! Τα μαθήματα για εμένα ήταν δυο μέσα στη βδομάδα και κάθε μάθημα ολοκληρωνόταν με αιώρηση μέσα σε ειδικά πανιά (aerial yoga).


Οφέλη:

•Ανακούφιση από πόνο πλάτης & μέσης

•Ανακούφισης από πρησμένα πόδια

•Βελτίωση κυκλοφορίας αίματος & ευκινησία

•Ενδυνάμωση άκρων & κλειδώσεων

•Προετοιμασία για φυσιολογικό τοκετό

Μία δοκιμή θα σας πείσει, στα περισσότερα studio το 1ο μάθημα είναι δωρεάν.

Με λίγη καλή θέληση προσπαθώ να το συνεχίζω πλέον στο σπίτι εφόσον δεν υπάρχει ο χρόνος και οπωσδήποτε στο Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας που είναι ότι πρέπει για διαλογισμό… Ommmmm

 

Namaste

