Ετικέτες

, ,

IMG_20151118_232614

Πέρασαν κιόλας έξι μήνες που κράτησα αγκαλιά το μικρό μου θαυματάκι. Ίσως οι πιο διδακτικοί μήνες της ζωής μου μέχρι στιγμής. Να τι έμαθα :

1. Θέμα «ύπνος» ή μάλλον…αϋπνία. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να επιβιώσω χωρίς 7ωρο ύπνο (τι να κάνω, είμαι υπναρού). Και όμως γίνεται!  Και μάντεψε: κάποιοι το κάνουν επί σειρά ετών με δύο, τρία ή και περισσότερα παιδιά!

2. Θέμα «αγάπη». Όταν γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου και πίστεψα ότι δεν υπάρχει κάτι υπέρτατο από αυτό. Υπάρχει και είναι για το παιδί μου!

3. Θέμα «θηλασμός». Όχι, δεν έρχεται αβίαστα. Μπορεί να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου αλλά θέλει ενημέρωση, γνώση, θέληση, υπομονή και ατελείωτες ώρες αγκαλιάς για να μεταμορφωθεί στο πιο μαγικό ταξίδι.

4. Θέμα «αγορές για το μωρό». Όταν αγόρασα τόσα ρουχαλάκια και συνειδητοποίησα ότι δεν πρόλαβε να τα φορέσει όλα γιατί πια δεν του κάνουν, το x παιχνίδι με το οποίο δεν έπαιξε ποτέ,  το ψ γκατζετακι που ούτε ξέρω σε τι χρησιμεύει! Όσο και αν δεν το πιστεύεις, χρειάζεται πολύ λιγότερα από αυτά που έχεις αγοράσει!

5. Θέμα «καροτσάκι». Είναι από μόνο του μια κατηγορία!  Να πάρω σκέτο, με πορτ μπεμπε, με κάθισμα αυτοκινήτου;  Εκείνο το ωραίο χρώμα, αυτό με τις μεγάλες ρόδες ή το άλλο που πιάνει λίγο χώρο; Πραγματικά πονοκέφαλος!  Τελικά αφού δεν μπορώ να κυκλοφορήσω πουθενά με τους δρόμους και τα παρκαρισμένα, «παρκάρω» το καρότσι στο σπίτι και κυκλοφορώ με έναν μάρσιπο.

6. Θέμα «δωμάτιο μωρού». Έχω ξεφυλλίσει περιοδικά, έχω επισκεφτεί τα μαγαζιά, έχω δει εκατοντάδες φωτογραφίες στο ίντερνετ για τη διακόσμηση του παιδικού δωματίου. Το βάφω, το διακοσμώ, το επιπλώνω. Και τελικά, κοιμόμαστε αγκαλίτσα στο ωραίο διπλό μου κρεβάτι! Το πολύ πολύ να κοιμάται ο σύζυγος στο παιδικό!

+1. Θέμα «ένστικτο».  Όποιος και να συμβουλεύει – ειδικός ή μη – κι ότι και αν πει, το κάθε μωρό είναι μοναδικό, το ίδιο και η σχέση της μαμάς μαζί του. Just follow your heart ♥

 

