Ετικέτες

, , , ,

Κορίτσια μην ψαρώνετε… Έγκυες είστε! Δεν προβλέπεται εξαιτίας της εγκυμοσύνης να αλλάξετε όλη την γκαρνταρόμπα σας! Αρχικά τα ρούχα & αξεσουάρ που θα χρειαστείς εξαρτώνται απο την εποχή που θα σε βρει τους μεγάλους μήνες, το στυλ σου και κατά πόσο καταναλωτικό άτομο είσαι!

Στη δική μου περίπτωση, μ’αρέσει να κάνω ψώνια για πράγματα που μένουν, θα αγοράσω τη βλακεία μου, όμως επειδή εξαρχής είχα αποφασίσει να ελέγξω το βάρος μου, ώστε να μην μου στοιχίσει στη ψυχολογία μου μετά, προτείνω:

•Ένα σακίδιο πλάτης ή τσάντα δερμάτινη πλάτης (δεν έχεις ιδέα πόσο δεν θα προλαβαίνεις να αλλάζεις τσάντα αναλόγως των ρούχων σου & πόσα έξτρα πράγματα θα κουβαλάς.. Μήπως κι αυτό… Να πάρω κι αυτό μπας και..και φορτώνεται η τσάντα!

•2 τζην εγκυμοσύνης σε ίσια γραμμή ή bootcut που κολακεύει το σωματότυπο της μέσης Ελληνίδας (θα το φορέσεις σίγουρα για 2-3 μήνες μετά την εγκυμοσύνη) super useful tip πολλές μεγάλες επώνυμες αλυσίδες κάνουν ανακύκλωση ρούχων κερδίζοντας σημαντική έκπτωση.


•Σουτιέν θηλασμού προσωπικά αγόρασα ένα σούπερ ντούπερ από το κατάστημα του μαιευτηρίου που είχε κατασκευαστεί από γιατρούς, πολύ σύντομα κατέληξα σε απλά χρωματιστά μπουστάκια, σημειωτέον το στήθος μου είναι size C, όλα βρίσκονται στη θέση τους(!)


•Μπλούζες κρουαζέ και t-shirts oversized ( οτι αγαπώ περισσότερο). Μπλούζες γυαλιστερές, συνθετικές, πουλόβερ χοντρά, tops κοντά αντενδείκνυνται καθώς δεν εξυπηρετούν στον θηλασμό!


•Κολάν μαύρο, γκρι και ένα παρδαλό για να ξεφεύγεις απο τα τετριμμένα, προτείνω animal print ή ένα χρωματιστό μονόχρωμο !

•Πουκάμισα τζην & με Liberty prints, εξυπηρετούν σε κάθε περίπτωση!

 •Τιραντάκια σε 3-4 χρώματα, μέσα απο κάθε μπλούζα. Πλύνε-βάλε θα τα έχεις! Πάρε μπόλικα..

•Παπούτσια, προτιμώ αθλητικά και slipons, για πάντα γρήγορες και στυλάτες εμφανίσεις!
Ρούχα μαιευτηρίου;; μεγάλη ιστορία, θέμα από μόνο του, θα αναλύθει σε επόμενο post,stay tuned!

Με αγάπη,

