Ετικέτες

12767302_10154026931248987_1221987394_n

Γκατζετάκια αποκαλούμε οι μαμασουσούδες τις αγορές που έχουμε κάνει για τα μικράκια μας και αποδείχτηκαν έξυπνες, χρήσιμες και πρακτικές!

Ένα τέτοιο gadget αποδείχτηκε λοιπόν για μένα ο μάρσιπος αγκαλιάς τον οποίο απέκτησα πρόσφατα!

Στην αρχή δεν ένιωθα την ανάγκη να αγοράσω μάρσιπο καθώς κυκλοφορούσαμε πιο πολύ με το καρότσι και δεν έκανα και πολλά πολλά όταν είχα την μικρή μαζί μου!Όσο όμως  μεγάλωνε και εγώ επέστρεφα σιγά σιγά στις προηγούμενές μου συνήθειες η ανάγκη να αγοράσω έναν μάρσιπο γινόταν όλο και πιο έντονη.

Το σουπερ μάρκετ  μετατράπηκε σε μεγάλη ταλαιπωρία καθώς έπρεπε να κουμαντάρω με το ένα χέρι το καρότσι της μικρής και στο άλλο να έχω το καλαθάκι του σουπερ μαρκετ αφού δεν μπορούσα να έχω μεγάλο καρότσι και όταν τελικά τελείωνα τα ψώνια μου οι σακούλες μόνο από τα αυτιά μου δεν ήταν κρεμασμένες!Επίσης το να θες να πεταχτείς στη γειτονιά για ένα δυο ψώνια και να πρέπει να κουβαλάς ολόκληρο καρότσι  άρχισε και αυτό να μη μου φαίνεται πρακτικό!

Άρχισα έτσι την αναζήτηση μάρσιπου!Ήμουν ήδη προσανατολισμένη στο να πάρω μάρσιπο αγκαλιάς,τύπου μέι τάι γιατί και το μωρό κάθεται  πιο σωστά και είναι και σε απόλυτη επαφή με τη μανούλα του!

Και τότε γνώρισα την Ειρήνη!Μία σουσού από την ευρύτερη παρέα των μαμασουσούδων,η οποία φέρνει μαρσιπάκια τέτοιου τύπου από το εξωτερικό.Πολλοί μου λέγανε ότι αν δεν έχει κάτσει ποτέ σε μάρσιπο η μικρή μπορεί να μην της αρέσει.Η Ειρήνη με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και μου πρότεινε έναν μάρσιπο για μεγαλύτερα μωράκια,καθώς η μικρή μου είχε ήδη φτάσει 8 μηνών!

Αυτό ήταν!Η μικρή το λάτρεψε από την πρώτη μας βόλτα!Ήταν χαρούμενη που ήταν στην αγκαλίτσα της μαμάς της,που μπορούσε να με βλέπει να της χαμογελάω και να της κάνω γκριμάτσες,να βλέπει τα πάντα από το ύψος της μαμάς,να νιώθει την ζεστασιά της αγκαλιάς της, να ακούει τον χτύπο της καρδιάς της και να περπατάει με τον ρυθμό της!

Το σουπερ μάρκετ έγινε παιχνιδάκι!Εγώ μπορώ να κάνω ό,τι θα έκανα και χωρίς μωρό αφού εχω τα χέρια μου ελεύθερα και η μικρή μου μπορεί να θηλάσει άνετα χωρίς να χρειάζεται να σταματήσουμε τα ψώνια μας για να την ταϊσω και χωρίς αποκαλύψεις αφού με τον μάρσιπο δεν φαίνεται τίποτα!Επίσης κοιμάται ανενόχλητη αφού βρίσκεται στην ζεστή μου αγκαλίτσα!

Μας  διευκολύνει δε πολύ στις μετακινήσεις μας με το αμάξι όταν πρέπει να βγούμε για δουλειές,οπότε το βάλε βγάλε του καροτσιού σε κάθε στάση είναι μία ταλαιπωρία.

Σίγουρα σαν νέοι γονείς,μη έχοντας γνώση του τι ακριβώς θα χρειαστούμε για το μικράκι μας πριν αυτό έρθει στον κόσμο,έχουμε αγοράσει πράγματα που τελικά δεν μας χρησίμευσαν καθόλου.Ο μάρσιπος για μένα ήταν ακριβώς το αντίθετο!Μια από τις πιο χρήσιμες αγορές που έκανα.Το μόνο για το οποίο μετάνιωσα είναι που δεν τον είχα αγοράσει νωρίτερα!

 

 

