Ετικέτες

,

Μια φορά κ ένα καιρό ξεκινάει ένα παραμύθι διαφορετικό από όλα τα άλλα ….

Μια φορά και ένα καιρό ήταν κάποια κορίτσια που μέσα σε μια νύχτα γίνανε μάνες ….

Και οι μέρες περνούσαν  σε άλλες πιο εύκολα κ σε άλλες πιο δύσκολα και οι νύχτες περνούσαν ( αν και αυτές ήταν κάποιες που δεν περνούσαν με τίποτα ) και τυχαία η μάλλον όχι  τυχαία ,  αφού τυχαίο δεν υπάρχει στην ζωή ,η Angelica η καλή μας η νεράιδα , όλα τα παραμύθια που σέβονται τον εαυτό τους έχουν κ μια καλή νεράιδα , είχε την ιδέα όσες  μένουμε κοντά να βρεθούμε για ένα καφέ να γνωριστούμε ( για όσους δεν το ξέρετε ήμασταν όλες σε μια ομάδα θηλασμού στο Facebook ) εγώ δεν είχα βγει μονή με το παιδί στο αυτοκίνητο …. Είμαι κ λίγο χεσταρού ..άλλα λέω να αυτήν είναι η ευκαιρία , την παίρνω κ τηλ την καλή μου την νεράιδα αγχωμένη εγώ , πρώτη φορά με παιδί για !!!Δεν είπαμε …. Δεν είχα και καθρεφτάκι για να το βλέπω ( ακόμα δεν έχω πάρει φυσικά ) κ μου λέει μην ανησυχείς μόλις τον βάλεις στο αυτοκίνητο θα κοιμηθεί …. Φυσικά και δεν κοιμήθηκε το πουλάκι μου . Και κάπως έτσι βρεθήκαμε και δέσαμε όλες μαζί . Μια γυναικοπαρέα με μικρο μάνες  αρχικά με ένα κοινό ενδιαφέρον τα παιδιά μας , που μέσα σε μια νύχτα μας κάνανε μητέρες …. Μια μαμασουσουδοπαρέα που ανακαλύψαμε ότι έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από το ότι είμαστε μάνες . Γιατί πάνω από όλους τους ρόλους , της μητέρας , της συζύγου , της εργαζόμενης , και κάτω από όλους τους ρόλους είμαστε εμείς .

Με αγάπη

