Ετικέτες

Σήμερα, μετά από σχεδόν οχτώ μήνες, έκατσα να «χαζέψω» στη τηλεόραση. Όχι κάτι συγκεκριμένο,οχι κάποια ταινία, απλά ότι είχε. Και με πόνεσε το κεφάλι μου. Προσπαθώ να σκεφτώ πόσο μπορεί να άλλαξα εγώ, πόσο μπορεί να άλλαξε η ζωή μου. Ακολουθεί μια μικρή ανασκόπηση, μια λίστα που είμαι σίγουρη πως σιγά σιγά θα μεγαλώνει.

Π.Μ (προ μωρού)

  • Έπεφτα για ύπνο μετά τις δύο το βράδυ και δεν κοιμόμουν ποτέ μέσα στη μέρα
  • Δεν έβγαινα συχνά αλλά όταν έβγαινα το «έτσουζα»
  • Περιστασιακά έκανα μερικά τσιγάρα
  • Έτρωγα πολύ συχνά έξω, ανθυγιεινά και πρόχειρα.
  • Έβλεπα πολλές ώρες τηλεόραση στον ελεύθερο χρόνο μου.

Μ.Μ (μετά μωρού)

  • Κοιμάμαι πριν τις δώδεκα, μερικές φορές και πριν τις δέκα.
  • Έχω μάθει όλες τις μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή ακόμα και χωρίς αλκοόλ, και τις απολαμβάνω ιδιαίτερα.
  • Δεν εχω καπνίσει από την μέρα που αποφασίσαμε να κάνουμε παιδί.
  • Ασχολούμαι με την διατροφή και μαθαίνω κάθε μέρα καινούρια πράγματα. Ακόμα και ο σύζυγος έμαθε να τρώει μπρόκολο, γιατί είναι ντροπή να τρώει ο οχτώ μηνών γιος σου περισσότερα λαχανικά από εσένα.
  • Η τηλεόραση στο σπίτι ανοίγει σπάνια. Η μέρα μας γεμίζει με γέλια, φωνές, γλυκές γκρίνιες και παιχνίδια.
  • Χαιρόμαστε με τα απλά πράγματα, με ένα γέλιο, μια φωνούλα, ένα «τα τα».
  • Μαθαίνουμε να ασχολούμαστε με ότι πραγματικά αξίζει στη ζωή μας, γιατί ο χρόνος μας είναι πολύτιμος για να τον σπαταλαμε σε «άρρωστες» καταστάσεις και «τοξικούς» ανθρώπους.

Ήρθε μια νέα «ζωή» στη ζωή μας και την άλλαξε.

 

